moa loviza

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av moa-loviza nielsen - 15 juni 2013 23:15

tänkte ta upp tankar jag haft på sistone om ytlighet.. förstår inte folk som bara ''hur kan du va singel du är ju sjukt snygg?'' ja men kanske för att man valt det eller för att man rent av inte trivs eller passar i förhållanden? åh idioter. å folk som enbart går på utseende. ''kan inte umgås med henne/han dom är ju fula eller mobbade''  så jväla fel. tycker så oerhört synd om folk som tänker så. menar vart kommer man med det? sluta döm utseende och lär er att kolla personlighet först! föröverigt idag har jag varit med ullis, vi gick till och köpte mat, pizza gubben ragga på mig! hah.. (!) är väldigt trött efter gårdagen då jag kom hem 4 på morgonen. kan berätta lite om den eftersom jag itne uppdatera igår, jag, johan, fredd , micke, emelie robin jennifer pierra och erik å hand flickvän åkte cab, drack lite och bara njöt av livet. haha och massa fulla studenter som vi inte ens kände hoppa på bilen å satt sig på bakluckan bara sådär. var lite småkul när man kolla bak å insåg att det satt runt 10 pers där! sedan vart det för kallt så vi drog hem.  nu tänker jag ta kvällen! pösss


 

Presentation


mitt namn är Moa-loviza Andersson. jag gillar att fota, sjunga, dansa,åka snowboard/skidor och umgås med vänner och med familjen.
jag tränar även boxning. förövrigt är jag en tjej som nästan alltid är positiv och glad.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards